handelsbetingelser

Sara Pontoppidan

Brombærvænget 12
2650 Hvidovre
DK
CVR: 33041845
Tlf.: 51 92 59 23
E-mail: dogzdk@gmail.com

Nedenstående vilkår er gældende for handel på www.flying-dogz.dk

Levering Fragt- og leveringsomkostninger under bestilling af varer, før betaling, vælges leveringsmetode. Det er ikke muligt at vælge levering til døren eller til pakkeshop.

Vi leverer med DAO. Dogz-DK leverer udelukkende til Danmark, dog er det muligt at få levering, efter aftale til enkelte andre lande.

Vi tilstræber at udregne fragtpriserne på vores forsendelser så optimalt som muligt for dig som kunde. På hver vare er angivet den estimerede leveringstid for forsendelse fra vort lager.
Vælger du flere varer med forskellig leveringstid er det den vare med den længste leveringstid der er udgangspunktet for leveringen. Alle leveringstider skal beregnes ud fra hverdage. Indgår bestillingen efter kl. 16.00 på hverdage vil den først blive bearbejdet den næstkommende hverdag.
Såfremt kunden selv vælger, at der må ske levering ved at stille varen på ejendommens grund, selvom ingen er hjemme, bærer kunden selv ansvaret for varens beskaffenhed efter levering.

Vi anbefaler kunden at undersøge varen ved levering.

Annullering af ordre
Ønsker du at annullere en ordre, kan dette ske inden dennes afsendelse fra Dogz-DK . Du kan således annullere de ordrer, der indeholder lagerførte artikler. Alle varer vist på shoppen er lagervarer.
Annullering af ordrer kan foretages ved at skrive til dogzdk@gmail.com. Vær blot opmærksom på, at kundeservice er lukket i weekender samt på helligdage, hvor en annullering muligvis ikke er mulig.

Priser
Priser Medmindre andet er angivet, er alle angivne priser i danske kroner og inklusiv den til enhver tid gældende moms. I de angivne priser på levering i Danmark, er Danmark defineret som Jylland, Fyn, Sjælland samt brofaste øer.
Priserne er dagspriser. Når du handler med Dogz-DK indgås aftaler på dansk. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse skal du sende en mail til dogzdk@gmail.com

Betaling
Betaling for bestilte varer kan ske online ved brug af: Mobilepay Bank overførsel Betaling skal foreligge senest 24 timer efter bestilling af vare ellers annulleres ordren. Det er også muligt at betale med kort jf. angivne kort i webshop.

Fortrydelses- og returret Som kunde har du 14 dage fra modtagelsen af din ordre til at meddele Dogz-DK, at du fortryder dit køb. Efter at meddelelse om fortrydelse er blevet afgivet til Dogz-DK, skal varen returneres til Dogz-DK senest 14 dage efter afgivelsen af meddelelsen.
Fortrydelses- og returretten skal meddeles skriftligt til enten vores postadresse eller dogzdk@gmail.com. Beløbet som refunderes er købesummen eksklusiv eventuelle leveringsomkostninger. Du betaler selv for returfragten.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Risikoen for at transportere varen retur til Dogz-DK hviler på dig som kunde. Varen kan også afleveres på Dogz-DK’s adresse. Du vil modtage en mail, når vi modtager dine varer på vores adresse.

Beløbet udbetales ikke kontant, men i stedet laves en elektronisk tilbageførelse af pengene til kontoen via mobilepay eller konto overførsel efter aftale. Ved en elektronisk tilbageførsel kan der gå op til fem bankdage fra vi har modtaget varerne og til pengene er overført til din konto.

Returadressen er:
Sara Pontoppidan
Brombærvænget 12
2650 Hvidovre DK
Att.: Dogz-DK

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt per efterkrav eller til afhentning i postbutik.

Gavekort
OBS! Gavekort kan udelukkende refunderes til køb af gavekort. Varer købt med gavekort kan ikke refunderes til et betalingskort eller konto. Gavekort kan ikke benyttes til nedsatte varer eller udsalgsvarer.

Reklamation
Reklamationsret I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare. Opdager du fejl eller mangler ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte Dogz-DK og forklare, hvori fejlen eller manglen består. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Reklamation kan foretages ved at kontakte os på dogzdk@gmail.com. Alle henvendelser via mail vil blive besvaret senest den førstkommende hverdag.
Alternativt kan varen tilsendes eller indleveres på adressen:
Att.: Dogz-DK
Sara Pontoppidan
Brombærvænget 12
2650 Hvidovre DK

Du hæfter selv for returnering af varen og evt. fragtomkostninger ved forsendelse Vi har brug for følgende information når du sender varen til os: Når du benytter dig af din reklamationsret, bedes du oplyse, hvad problemet ved varen er så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at medsende din faktura, når varen returneres eller dit bestillingsnummer, så denne kan findes. Ændringer Alle ændringer i vores salgs- og leveringsbetingelser vil være tilgængelige på vores hjemmeside.

Købsprocesser
Når du har foretaget et køb hos Dogz-DK, kan du til enhver tid, ved henvendelse til Dogz-DK, modtage en kopi af din ordrebekræftelse. Henvendelse kan ske på på mail til dogzdk@gmail.com. Alle henvendelser via mail vil blive besvaret den førstkommende hverdag.

Persondatapolitik
Dogz-DK respekterer naturligvis dit privatliv og ønsker at beskytte det. Som kunde skal du derfor kun angive informationer som er nødvendige for, at vi kan betjene dig bedst muligt. Dogz-DK indsamler oplysninger om navn, adresse, telefonnummer samt e-mailadresse. Dogz-DK kan bruge oplysningerne til at lave intern statistik. Som registreret kunde har du altid mulighed for at få indsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i persondataloven.

Subcategories:

There are no products listed under this category.